En riktig film helg=)

Jag ska väl ta helgen från början. Först och främst så tillbrringade jag förmiddagen på fredagen hos älsklingen i G-stad och sedan bjöd jag Linn på en filmkväll för mamma och dem for till kuoksu. Vi såg White Chicks och lite oth med mycket mys och gott att äta. Sedan anlände Camilla och vi fortsatte kolla på oth plus lite prat och koll på scheman inför läsåret. Vi slocknade helt utmattade vid tolv kanske, vet inte riktigt, kommer bara ihåg att jag var väldigt trött:P
   Lördag: solade på baksidan på morgonen, hälsade på mormor och morfar, for till pappa (tro det eller ej) har inte varit hos honom sedan juli kanske.,, for till Anton, åt och käkade glass och spelade minigolf. Jag vann med 10 p:D hihi, sedan for vi till mig och sov, eller snarare halvsov för jag for och hämtade Linn i stan vid tre-tiden och sedan somnade vi kanske vid halvfem igen. Var ordentligt trött på söndagen, helt otroligt att jag orkade med att se film och vara uppe till 2 för vi klev nämligen upp tidigt, typ vid nio för att det var så ljust:( det blev hur som helst en trevlig kväll med klasskamraterna som man knappt sett på hela sommaren.
   Idag, måndag så blir det återigen filmkväll men den här gången hos Anton med Linn och Ludde:) Ska dra ut på en cykeltur nu, har legat inne och sovit hela dagen måste pigga upp mig lite så jag orkar med kvällen;)

Puss & Kram /Linn

 Älskas på Anton mest=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0