shiiiit

hade idrottsfysiologiprov idag! undra hur det gick? jag hoppas som fan att jag får MVG på det! hade det på förra så det skulle sitta som "picken öve i:t" om jag fick det på det här provet också!!=) för övrigt hade jag bara bild idag, den gick asfort så jag hann knappt blinka;) jag blev färdig med en bild som jag har gjort om fyra ggr för att jag MÅSTE få MVG på den annars drar ner mitt betyg:S jag suger verkligen på att måla med akvarell:p hur som helst så hann jag klart med den och blev hyfsat nöjd. vi får se hur det slutar... har bara eget arbete kvar innan kursen är slut, det måste jag också göra bra annars får jag verkligen inte mvg:(  nu måste jag skriva klart nå arbete i historia som ska in på fredag:S inte nog med det, jag har ett svenskaaarbete som jag inte fattar någonting av heller som också ska in på fredag:( hjäääääälp miiiiiiig!!

hejdå /Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0