vilken dag...

imorse när jag vaknade så spöregnade det. jag tänkte att idag kommer det bli en heldag inomhus. jag tänkte fel, det klarnade upp efter ett hällande regn som gjorde så att det droppade in i jessicas rum. jag satt vid datorn( otroligt att internet äns fungerade, det har bara tjorvat sedan vi skaffat trådlöst till två datorer:S) och hörde hur det började droppa på tven som sitter på en arm på väggen. när jag tittade på sterion som stod på under tven så var den alldeles blöt:s opps tänkte jag, det här var inte bra.
när vi flyttade hit för ca. 9 år sedan hade vi vattenläcka i samma rum, dock mycket allvarligare, då var anders tvungen att ta ner inre taket och hålla på och böka och torka.

ända sedan vi fick laptopen har anders tjorvat med den, inte en grej till, men lyckligt vis var det bara att gå upp på taket och silikona lite;) han fick bara vänta tills det slutade regna. Väl uppe på taket såg han vad som orsakat läckan, en säkert 4cm hög pöl låg på fönsterkupan:P

jag har hunnit vara på stan och äta en glass på glassbaren(gott=), springa och vara hos mormor:P
när vi åkte från stan såg vi värsta åskmolnet och skyndade oss hem, drog ur alla kablar och sedan for jag och sprang. åskan kom aldrig så vi kunde lugnt sätta i alla kablar igen och här sitter jag och har inget vättigt att skriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0