väntar fortfarande

gud vad less jag blir när inte bilddagboken fungerar! här sitter man och väntar och har ingenting att göra:s eller min lillasyrra tycker att det är kul att sitta och chatta , hon sitter på övervåningen och jag på neder:p hon är bara nio år och skriver mest : mm, jo, ? och sånt , väldigt roande:S men jag har inget annat för mig, eller jo igentligen skulle jag kunna städa hela huset eller göra någon nytta men jag har ingen lust med det idag. vänta nu skriver hon igen...nä hon skickade bara en blinknng:P
jag skulle även kunna rita, men jag har ingen lust just nu, läsa skulle jag åxå kunna göra men hur kul är det när det går så trögt? boken jag läser är skriven på ett så konstigt sätt. ibland blir jag väldigt trött på den..

jag har ingen lust och sitta här nå längre blir bara uttråkad. ska gå iväg och KANSKE gör någon nytta här i livet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0