det var den morgonen...

jag vaknade av anders väckarklocka som ringde kl kvart i niio. men tror ni jag steg upp? NEJ! somnade om och vaknade av ett ryck då jessica buffade på mig. hon var sur för att jag hade fått sova längre än hon. Hon hade varit tvungen att kliva upp när klockan ringde. Hon hatar att duscha så det gör hon bara när mamma säger att hon måste, men denna morgon så skulle hon duscha bara för att vara tvärt emot, MEN hon ville inte duscha imorgon också ( det tyckte mamma för att skolan börjar på måndag), då sket hon i att duscha och faktiskt så slutade hon tjura:P

igår natt så låg jag och läste fråån tio till ett tror jag den var, ville läsa ut boken för att kunna börja med Linas kvällsbok så fort som mörjligt;)

idag blire väl stan som gäller, slösa upp de sista pengarna innan barnbidraget kommer igen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0