andra dagen

igår började jag gymnasiet! det känns bara för coolt, jag menar det känns så himla overkligt, jag gick ju nyss ut sexan och nu sitter jag här och latar mig tills jag börjar gymnasiets första lektion, näringslära:P börjar 11.15 och har bara en lektion, så kommer det vara hela vårterminen när estetiskavalet slutar.... det kan nog bli lite jobbit men man får försöka göra nå vettigt på morgonen:P
Först hade vi samling kl.10 i aulan där vi blev indelade i klasser, sex klasser blev det av idrottsprogramet;) jag hamnade i ID1B, jag känner ganska många så jag kände mig ganska trygg;)

nu sitter jag vid köksbordet med gröttallriken nyss uräten framför mig, det tomma glaset gömmer sig även där bakom tallriken. en god frukost blev det. jag tänkte igår att jag skulle fara och springa men nu känner jag mig lite för seg för det:P hur som helst så ska jag nog klä på mig och göra mig iordning nu, sedan vet man aldrig vad som händer, kanske kommer någon spännande på besök...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0